Wednesday 27 April 2011

Zoelingerie Slogan Contest

Huhu... lamanya tak update blog, agak busy sekarang ni...

Ok, untuk entry kali ni ialah mengenai kemenangan 1st prize Zoelingerie Slogan Contest. Yeayy!!
Macam biasalah, saya memang suka print screen winning announcement, sbb utk kenang-kenangan :)


Untuk hadiahnya, saya dapat voucher yang membolehkan saya pilih mana-mana lingerie yang berkenan di hati. Kat zoelingerie2u.com banyak jenis corset, rambang mata saya...
Setelah survey-survey selama berhari-hari, saya jumpa yg berkenan di hati...


(ops... ni bukan gambar saya ye, tapi gambar dari website zoelingerie2u.com)

Colournya exactly sama macam dalam gambar kat atas tu, tapi kamera saya flash terlebih kot, gambar jadi nampak pucat pulak...heheehe. Tapi lingerie ni memang sangat cantik... best sangat! Dan saiz saya "S" ye... lagi lah saya happy... :-D


Thank you so much, Sweety Zoe Lim, iaitu pemilik zoelingerie2u.com kerana memilih saya sebagai pemenang slogan contest ni....

:)

No comments:

Post a Comment